سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه تولید رول نایلون دوخت نایلون و نایلکس2019

مدلهای جدید دستگاه تولید رول نایلون دوخت نایلون و نایلکس سایز برزگ 2019

دستگاه تولید رول نایلون دوخت نایلون و نایلکس

 

 

 

دستگاه تولید رول نایلون

نایلون یا نایلکس در عرض ها و ضخامت متنوع و با کاربرد مختلف تولید می گردد. دستگاه تولید نایلون زباله، فریزر، و یا دسته دار از نظر مشخصات و قیمت تقریبا یکسان می باشند. هر اندازه ضخامت و عرض نایلون تولیدی بالاتر رود، قیمت فروش دستگاه تولید رول نایلون نیز افزایش می یابد. سرعت کار دستگاه تولید نیز بسته به نوع محصولی که تولید می کند متفاوت است.

برای نمونه دستگاه تولید نایلون اگر با قالب نایلون زیپ پلاست زباله تجهیز گردد ظرفیتی حدود 50 کیلو در ساعت خواهد داشت. در شرایطی که تولید نایلکس با سرعت ساعتی 35 کیلو گرم میسر است.

دستگاه تولید رول نایلون دوخت نایلون و نایلکس

 

 

دستگاه دوخت نایلون و نایلکس

علاوه بر دستگاه تولید نایلون رولی دیگر ماشین صنعتی که در خط تولید نایلون و نایلکس بکار می رود، دستگاه دوخت و برش می باشد. دستگاه دوخت و برش نایلون به منظور تولید انواع نایلون فریزر و زباله بصورت برش خورده و پاکتی و نیز انواع نایلکس دسته دار بکار می رود.

دستگاه دوخت نایلون در انواع یک و دو طبقه و با قابلیت دوخت و برش نایلون و نایلکس عرض 80 و 100 سانتی متر توسط شرکت های مختلف طراحی و ساخت می گردد. برخی از مشتریان در تماس های تلفنی بیان می کنند که دستگاه دوخت از شرکتی دیگر خریداری نموده اند اما فقط برای دوخت نایلکس از آن استفاده می کنند. از آنجایی که دوخت نایلون سخت تر از نایلکس است این دستگاه ها برای دوخت نایلون به مشک برمی خورند.

دستگاه دوخت نایلون و نایلکس راد ماشین مشکلات ماشین آلات سایر شرکت ها را نداشته و با کیفیت بالا انواع محصولات را از نایلون و یا نایلکس می تواند دوخت و برش بزند. تصویر و فیلم این دستگاه را می توانید در ادامه مشاهده نمایید.